🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 لجباز

(ثبت: 240342) تیر 14, 1400 

 

دست به سر نمی‌شود
کودک لجباز خیال!!!
یک ریز بهانه می‌گیرد
–دستانت را…

#لیلا_طیبی (رها)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (5):

نظرها
  1. امیر جلالی

    تیر 14, 1400

    مختصر … اما زیبا بود و معنا داشت
    جوان بود و درود بر شما

  2. محمدعلی رضاپور

    تیر 14, 1400

    سلام و درود
    بر شما و شعر کوتاه تان 🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا