🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 لطف

(ثبت: 249646) مرداد 11, 1401 

 

مهرتان جاریست در دریای مهر
می نوازد قلبها را همچو شعر
چون پری رویان سپارند گوشها
بالهاشان اوج گیرد همچو سحر

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (1):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا