🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 لمس مه

(ثبت: 6696) شهریور 29, 1397 

 

بازی ِ آسمان ِ گرگ و میش
نیمه شب ، نیمه صبح
در میان ِ بوته های بوی ناک ِ تر شده به
جبغ ِ لک لکان …

دختران ِ روستا و

روسری ِ باغ ها و
روشنایی ِ طلا … در چمن

آن خروس های بی محلّ ِ نغمه خوان ِ جای چلچله در ارتفاع ِ کم

این نوارهای ِ پهن ِ آسمان ِ مرتفع _
روی جاده های خاکی ِ غریب …

من کجا و لمسِ مه در آشیانه ی پرنده ها ؟

من کجا و تنگنای باغ ؟

من کجا و رازهای سر به مُهر ِ پر زِ مهر ِ ابرهای سیره رنگ ِ تیره روز ِ نغمه دوز ؟

من کجا و … ؟

#فریبا_نوری
تیر ماه 1395

 

 

 

نظرها
  1. حسن گائینی

    شهریور 30, 1397

    دیوانگی عشق در من فریب خورد

     سرو ها در اندام ام  تأثیری نمی کنند

    در نوعی توهم خدا بودن باد کردن

    و بیله شغلان در زوزه های باد

    به رنگ مرکّب 

    مژه های خنجری

     میان گلهای سرخ می چرید

    از بهار تنها زمستان تنم را حس می کنم 

    مثل دریا داری که کوزۀ آبش نبود 

    شکل صدایی نیم خیز 

    خشکیده روی آرنج

    مانند فطیر جو 

    کار دیده 

    به دلفریبی چشم زخم می زنند

    بداهه شد برای تقدیم به این اثر بسیار زیبا و شور انگیز 

    احترام و امتنان مرا پذیرا باشید 

  2. کیوان خسروی کسمایی

    شهریور 31, 1397

    سلام

    و

    بسیار زیبا بود خانم نوری

    دوست داشتم

    مثل همیشه تصاویر بکر و زیبا

    و اینکه با توجه به آسمان مرتفع

    و خروس های بی محل

    ارتفاع پست را بیشتر دوست داشتم.

    درود بر شما

  3.  درود بر شما

    تصویر سازی عالی …

    پرواز می دهید انسان را

    مانا باشید

  4. اکبر رشنو

    مهر 4, 1397

      درودها

    گران ارج بانو نوری ارجمند

    دستمریزاد ؛  عالی وارزنده
    و سلیس سرود ه ای  پر احساس
    همه کنه و کنایتی  در  زندگی

    و

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا