🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 لیلیانه

(ثبت: 234662) آذر 29, 1399 

 

دزدانه

مثل باد

زیبایی چشم هایت را به تماشا می نشینم

عطر تنت

و آشوب گیسوانت

موسیقی لبهایت

آه مجنون من

چگونه لیلیانه یتیم دست های تو شدم

چگونه

 

مدینه ترکاشوند

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. محمد خسروی

    آذر 29, 1399

    سلام و عرض ادب
    بسیار زیباست
    💐💐💐

    • مدینه ترکاشوند

      آذر 29, 1399

      سپاس بیکران
      بذر مهر دلتان افشان
      مانا باشید
      🌸🌼🍁🌹

  2. طارق خراسانی

    آذر 30, 1399

    سلام

    به جرأت می گویم عاشقاته ای بسیار زیباست.

    عالی ست

    آفرین بر این قلم عاشقاته نگار

    در پناه خدا 👏👏👏👏

    • متعالیست شور حضورتان استاد بزرگوار
      🌺🌻🌷🌸🌼🌿💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا