🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

نظرها 12 
  1. ابراهیم زحمت کش

    اسفند 9, 1394

    درود و احسنت بانو!بسیار زیبا سرودید

  2. سوگند صفا

    اسفند 9, 1394

    سلااااام خانوم رادمنش

    خیلی زیبااااااااااااااااست…خیلی…

    برقرار باشین…

    یاحق

    • عسل رادمنش

      اسفند 9, 1394

      سلام ومهر نازنینم

      سپاسگزارم

  3. مرحبااااااابانو

    خیلی زیباست…

    زنده باشین

    درپناه حق

    • عسل رادمنش

      اسفند 9, 1394

      سلام و مهر عزیزم

      سپاسگزارم

  4. نگار حسن زاده

    اسفند 9, 1394

    سلام عسلم

    مثل همیشه عالی بود

    آفرین عزیزم

    • عسل رادمنش

      اسفند 9, 1394

      سلام خوب من

      متشکرم از لطفت عزیز

  5. علی معززی

    اسفند 9, 1394

    عسل بانو مرحبا…

    • عسل رادمنش

      اسفند 9, 1394

      سلام ومهر

      متشکرم از لطفتون

  6. زهرا حقیقی

    اسفند 10, 1394

    سلام

    خیلی زیبا بووود.

  7. علی اصغر اقتداری

    اسفند 11, 1394

    سلام

    چرا به در    رفتن؟

    بس کن به رفتنم خیره نمان     باید باشد البته وزن هم درست شود

    بس کن وبه رفتنم چنین خیره نمان

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا