🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مادر

(ثبت: 220127) دی 7, 1398 
مادر

 

مادرم

مادرم آنزمان که کودک بود
روی پایش یکی عروسک بود
آنکه عشق و عزیز مادر بود
ریزهِ میزهِ تمیزُ کوچک بود
♡○○.○○○
آن عروسک مکان ایمن داشت
یک بلوز قشنگ بر تن داشت
بین دستان کوچک مادر
سرنوشتی مشابه من داشت
♡♡○.○○○
روی پایش تکان تکان میداد
آسمان را به او نشان میداد
گاه گاهی به شکل پانتومیم
قطره ای آب و گاه نان میداد
♡♡♡.○○○
مادر ام محو آرزویش بود
آب و آئینه در سبویش بود
“ای فدایت شوم عزیز دلم”
جمله ی حرف گفتگویش بود
♡♡♡.♡○○
کم کمک کودکش جوان گردید
مادرش پیر و ناتوان گردید
لاله گون چهره ی گل ماهش
مثل گل های ارغوان گردید
♡♡♡.♡♡○
مادرم عطر و بوی باران است
مهربانیکه چهره خندان است
دستهایش شعاع خورشید اند
نوری از آیه های قرآن است
♡♡♡.♡♡♡

 

 

 

 

نظرها
  1. با سلام و درود خدمت آقای معصومی عزیز و بزرگوار
    شعر زیبایی بود
    زنده باشید و برقرار
    🌹🌹🌹🌹

  2. درود بر شما استاد

    بسیار زیبا و تأثیرگذار

    پایدار باشید 🌹🌹🌹

  3. سلام حضرت معصومی
    مادر واژه ی مقدسی ست
    اصلا مانندی ندارد
    تک است
    از مهرورزی بی مانند است
    خداوند مادر عزیزتان را درسایه مهر خود حفظ فرماید
    شعر زیبایی بود
    درودتان

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👏🌿

  4. سلام و مهر جناب معصومی
    شعری زیبا در موضوع مادر
    بسیار خواندنی و دلنشین
    درود بر شما🌷🌷🌷

  5. سپیده طالبی

    دی 7, 1398

    سلام و عرض ادب استاد گران قدر
    سروده ای زیباست و در مضمونی ارزنده و البته خاطره انگیز
    درودتان باد استاد گرامی🌺

  6. درود بر شما

    حس بسیارزیبایی درسرودتون موج میزد که دوسش دارم

    موفق باشید

    در پناه حق

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا