🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مادر

(ثبت: 224923) فروردین 18, 1399 

 

مانند قمر در آسمانی مادر
در فصل زمستان تو بهاری مادر

سهمم شده از تو خنده یکریز وای
سهمت شده از آه و زاری مادر

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    فروردین 18, 1399

    سلام و درود بر خانم شجاعی
    خیرمقدم 🌹🌹🌹
    مانند قمر در آسمانی مادر
    در فصل زمستان تو بهاری، مادر
    سهمم شده از تو خنده و سهم شما
    از من شده ناله ها و زاری، مادر

    چهارپاره زیبایی برای مادر گفته اید
    لذت بردم

    در پناه خدا شادزی 🌿👏👏👏👏👏🌷🌿

    • حانیه شجاعی

      فروردین 19, 1399

      خیلی ممنون جناب خراسانی عزیز🙏🌺

  2. سعید فلاحی

    فروردین 19, 1399

    درود و ادب

    عالی
    عالی
    عالی

    👏👏👏👏👏👏👏

  3. مسیب عبدلپور

    فروردین 19, 1399

    درود و ادب شاعر محترم

    عالی بود
    احسنت
    👏👏👏👏

    شادکام باشید

    🌹🌷🌷🌹🌷🌹

  4. رضا زمانیان قوژدی

    فروردین 20, 1399

    سلام و عرض خیر مقدم🌺🌷🌸
    حضورتان در شعر پاک مغتنم است.
    در میان سایت های مشابه و مدعی، چندین سرو گردن بالاتر ایستاده است و بزرگترین افتخارش اقبال شاعران و هنرمندان فرهیخته ای چون شماست.
    البته نقش استاد طارق عزیز و بانو عسکری در ادارۀ آن به وجه احسن را نیز باید مد نظر قرار داد

  5. تیر 4, 1401

    درود بر حانیه عزیز موفق باشید دانش آموز گلم

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا