🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ماشیعه ایم وعشق علی دروجودمان

(ثبت: 1367) اردیبهشت 12, 1395 

ماشیعه ایم وعشق علی دروجودمان

مهر علیست مایه ی بود و نبودمان

گل کرده اززمان ازل عشق روی او

در تار تار سینه و در پودپودمان

دیوانه ایم وغرق جنونیم وعاشقیم

نوشیده ایم کوثر وقت شهودمان

نام علیست اسم شب احتضارمان

ذکرعلیست ورد قیام و قعودمان

بایاد «فزت …»اش به پایان بریم ما

درپنج نوبت است به عالم سجودمان

نهج البلاغه اش شده مفتاح مشکلات

یادش شده است مایه ی عز و ودودمان

تا جان به تن بُوَد، به لبهای ماهمه

 بر او و آل اوست درعالم درودمان