🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ماهیگیر

(ثبت: 226968) خرداد 4, 1399 
ماهیگیر

 

– ماهیگیر:

دست‌هایش،
شبیه ماهی می‌لغزد،
— لیز می‌خورد

آه!
ماهیگیرِ چابکی نیستم!!!

#لیلا_طیبی(رها)
#کتاب_عشق_پایکوبی_میکند!

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    خرداد 4, 1399

    سلام و درود

    عید سعید فطر مبارک

    کوتاه زیبایی ست

    در پناه خدا 🌹

  2. سلام و عرض ارادت بانو طیبی
    خدا قوت و دستمریزاد
    عید فطر بر شما مبارکباد
    روز خوش
    🌷🌷🌷

  3. رسول رشیدی راد

    خرداد 6, 1399

    🌹🌹🌹🌹🌹

  4. سپیده طالبی

    خرداد 6, 1399

    درودها بانوی ارجمند
    کوتاه سپید زیبایی خواندم
    در پناه خداوند باشید🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا