🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ماه تراپی

(ثبت: 6220) تیر 9, 1397 

ترک کردی به جفا عاملِ تغییرت را
این منِ شاعرِ آلوده به تحقیرت را

من که یک عمر به عُشاقِ جهان خندیدم
“تحتِ” من یافت کجا اینهمه “تاثیرت”را؟!!

دردِ دل می کنم و سنگِ صبورش کردم
غنچه ی قرمزِ جامانده ز موگیرت را

بهترین دکترِ جراحِ جهان از جگرم
نتوانست که بیرون بکشد تیرت را

صنفِ آهنگریِ شهر فراخوان زده است
که درآرند ز پایم غل و زنجیرت را

هفته ای شش جلسه “ماه تراپی” دارم
تا فراموش کنم بلکه تصاویرت را

#مهدی_صادقی_مود

نظرها 14 
  1. مهران اسدپور

    تیر 9, 1397

    درود و دستمریزاد…

    بهترین دکترِ جراحِ جهان از جگرم …
    نتوانست که بیرون بکشد تیرت را
    صنفِ آهنگریِ شهر فراخوان زده است …
    که درآرند ز پایم غل و زنجیرت را

    هفته ای شش جلسه "ماه تراپی" دارم.‌‌..
    تا فراموش کنم بلکه تصاویرت را .

    عالیست گرانقدر..‌.

    • مهدی صادقی مود

      تیر 10, 1397

      سلام جناب اسدپور بزرگوار

      سپاسگزارم

      عالی حضور زیبای شماست

      ممنون که همراهید

  2. درود بر صادقی مود عزیز بسیار زیبا بود

    • مهدی صادقی مود

      تیر 10, 1397

      سلام جناب عباسی مقدم گرانقدر

      ممنونم

      برقرار باشید

  3. علی رفیعی

    تیر 10, 1397

    سلام

    عرض ادب حضور استاد صادقی عزیز

    بسیار زیبا قلم زده اید

    پاینده باشید

    • مهدی صادقی مود

      تیر 10, 1397

      سلام جناب رفیعی زیباقلم

      ممنونم بزرگوار

      برقرار باشید

  4. احمد نوری

    تیر 10, 1397

    درود استاد صادقی مود

    مثل همیشه زیبا و در خور تحسین

    دست مریزاد

    • مهدی صادقی مود

      تیر 10, 1397

      سلام بر مرد حق و حقیقت جناب نوری بزرگوار

      ممنونم گرانقدر

      برقرار باشید

  5. طارق خراسانی

    تیر 10, 1397

    سلام و درود بر حضرت استاد صادقی مود گرانمهر 

    از این بهتر نمی توان سرود 

     منحصر بفرد و عالی 

    به وجودتان افتخار می کنم 

    با این غزل به مفاخر وبسایت شعر پاک راه یافته و برای تان موفقیت های بیشتری آرزومندم .

    در پناه خدا شاد و تندرست باشید 

    • مهدی صادقی مود

      تیر 10, 1397

      سلام و ادب خدمت پیر محفل ادبا،استاد خراسانی گرانقدر

      لطف دارید مثل همیشه

      امیدوارم قلمم قابل باشد

      در خدمتتان بودن، افتخار برای من است و در گروه مفاخر قرار گرفتن، افتخار مضاعف

      اتفاقا چند وقت پیش به این فکر می کردم که چرا بعضی از عزیزانی که اسمشان در آن لیست می رود سایه شان سنگین می شود و فعالیتشان کمتر… صد البته بخاطر گرفتاری ها و مشغله های زندگی روزمره هست.

      خلاصه که عزیزید و ارادتمندم

  6. تیر 11, 1397

    سلام

    بسیار زیبا سرودید استاد گرامی

    قلمتان همواره در اوج

    • مهدی صادقی مود

      تیر 13, 1397

      سلام جناب سلیمی ارجمند

      ممنونم

      برقرار باشید

  7. مه ناز نصیرپور

    تیر 16, 1397

    درود استاد صادقی بزرگوار

    سپاس از شعرهای زیبایتان

    دست مریزاد

    • مهدی صادقی مود

      تیر 16, 1397

      سلام ممنونم خانم نصیرپور عزیز

      برقرار باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا