🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ماه خراسان

(ثبت: 2224) مرداد 25, 1395 
ماه خراسان

 

عشق می آمد و او بوسه به باران شده بود
به بیابانی من، سوی بیابان شده بود

من هراسان شده ی چشم پُر از بارانش
او زِ تنهایی من سخت پریشان شده بود

دست هایش تنِ تنهای مرا بوسه زد و
تار و پودش چه بگویم؟ همگی جان شده بود

سینه از ‌شوق به وجد آمد و مست
شادمان بود از آن بوسه که مهمان شده بود

در کنارِ گلِ خورشید، کز او زاده شدم
عشق ورزی چه قدر خوب، چه آسان شده بود

شب شد و ماه ز ِخجلت به خراسان ندمید
تا مرا دید به بَر ماهِ خراسان شده بود

 

 

 

 

نظرها 14 
  1. سلام جناب طارق بسیارزیبا ودلنشین وبوسه باران .بعداز مدتها خوشحالم که خدمت رسیدم .مانا باشید وبرقرار

    • طارق خراسانی

      مرداد 26, 1395

      سلام درویش جان

      چه عجب یاد ما کردی!!

      دلتنگتان بودم

      قدمت روی چشمانم

      سپاس از حضور پر مهرت

      در پناه خدا

  2. اله یار خادمیان

    مرداد 26, 1395

     استاد  ارجمندم درود بر شما  نوشیدم از زلال اندیشه شما بر فراز و سر بلند باشی

    • طارق خراسانی

      مرداد 26, 1395

      سلام بر عزیز جانم

      جناب استاد خادمیان گرامی

      سپاس از حضور سبز و مشوقانه ی شما

      در پناه خدا

  3. محمدحسین پژوهنده

    مرداد 26, 1395

    بارک الله فیک، بقول بزرگان: اعد اعد زین احسنک الله یا شیخ!

    • طارق خراسانی

      مرداد 26, 1395

      سلام و هزاران درود

      سپاس از حضور سبزتان

      در پناه خدا

  4. فاطمه صابر

    مرداد 26, 1395

    عشق می آمد و او بوسه به باران شده بود …

    جان نشین بود استاد عزیز 

    • طارق خراسانی

      مرداد 26, 1395

      سلام بر خانم صابر

      چه زیبا از واژه ی جان نشین  سود جسته اید

      ممنونم از حضور سبزتان

      در پناه خدا

  5. جواد مهدی پور

    مرداد 26, 1395

    درود بر استاد گرانقدرم جناب طارق مهربان

    مثل همیشه زیبا  ودلنشین سرودید

    بهره مند شدم

    • طارق خراسانی

      مرداد 26, 1395

      سلام و هزاران درود بر جناب استاد مهدی پور

      سپاس از حضور پر مهر عزیز جانم

      در پناه خدا

  6. زهره خسروی

    مرداد 26, 1395

    سلام استادخراسانی

    این از اون غزل های یه  که می مونه و خیلی ها اونو می خونن و لذت می برن

  7. طارق خراسانی

    مرداد 26, 1395

    سلام و درود بر خانم دکتر خسروی گرانمهر

    ممنونم از کامنت بسیار مشوقانه ی آن بانوی مهر

    در پناه خدا

  8. علی اصغر اقتداری

    مرداد 26, 1395

    سلام

    چرا دوچشمان ؟

     دو چشم ها   هم مگرداریم

    • طارق خراسانی

      مرداد 26, 1395

      سلام و هزاران درود بر اقتدار شعر و  ادب ایران

      حضرت  استاد علی اصغر اقتداری

      صد درصد نظر حضرتعالی صائب و حقیر متوجه این اشتباه لپی نشده بودم .

      اصلاح گردید و از لطف معظم له سپاسگزارم .

      در پناه خدا شاد زی استادم

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا