🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ماه رویایی

(ثبت: 238883) اردیبهشت 20, 1400 

ماه رویایی

به جز آوای دردی نیست در بند بساط ما
به غیر از آه سردی نیست راه ارتباط ما

مگر بارانی از یادت شبانگاهی فرو ریزد
که جز آواز حسرت نیست آهنگ نشاط ما

چنان در انجماد خود فرو رفتبم بی حاصل
که خورشیدی نمی گیرد سراغ انبساط ما

نگاه کوچه دلگیرست و راه شهر مهجوری
نمی ارزد به تشویش مکافاتش صراط ما

هوایی نیست در نیلوفر شبهای بی تابان
بپاش ای ماه رویایی به دیوار حیاط ما

بیابان در بیابان صد کویر از آرزو داریم
نمی باری چرا ای ابر رحمت در نقاط ما

خبر دادی که روزی با نگاه مهر می تابی
چه شد ایجان جانان مژده های التفاط ما

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اردیبهشت 21, 1400

    هوایی نیست در نیلوفر شبهای بی تابان
    بپاش ای ماه رویایی به دیوار حیاط ما

    بیابان در بیابان صد کویر از آرزو داریم
    نمی باری چرا ای ابر رحمت در نقاط ما

    👏👏👏👏👏👏👏

    سلام و درود

    بسیار زیباست
    آن هم غزلی شیوا با قافیه ای مشکل
    خوشحالم که خوانتده اشعار زیبای عزیزانم را می باشم

    در پناه خدا 🌿🌹🌹🌹🌿

  2. کبری محمدی

    اردیبهشت 21, 1400

    هوایی نیست در نیلوفر شبهای بی تابان
    بپاش ای ماه رویایی به دیوار حیاط ما🌹👏👏🌹

    سلام
    بسیار زیبا سروده شده این غزل دلنشین
    درودها بر قلم توانای تان
    سپاس
    🌹🌺🌹🌺🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا