🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 (ماه عشق)

(ثبت: 226981) خرداد 3, 1399 

 

(ماه عشق)

حرف ها در سینه دارم
ماه عشق است و راز نیاز
وقت رفتن نیست،
چشمانم منتظر یک نگاهست!
لحظه ای خلوت کنم، در ایام سحر
ناگهان آسوده می بینی، مرا؛
با بال های بی خطر.
جان جانان ایام، ایام کبریا ست
زنگ ناقور هزاران انبیا ست
تا تو خود را در جمع مخلصان پیدا کنی
آن دل آلوده را شیدا کنی

منوچهر فتیان پور(راد)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. علی معصومی

    خرداد 3, 1399

    👏👏👏👏👏🌺
    بسیار زیباست

    • منوچهر فتیان پور

      خرداد 17, 1399

      سپاسگزار همراهی شما هستم استاد بزرگوار🌹🌹🌹🌹🌹
      در پناه خدا