🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ماه من … (4)

(ثبت: 2848) آبان 30, 1395 
ماه من … (4)

ماه من … (4)

میزنی با مشت روی سینه ای لبریز … درد
میشود از گوشه چشمت غمت سرریز … درد

بی وفایی در تمام عمق چشمم غرق بود
خیره ماندی خشک مثل برگ در پاییز … درد

روی سنگ قلب من هک کرده ای با عشق، عشق
روی سنگ قبر قلبت ناله ای شب خیز … درد

پیش هم ماندن تمام روز و روزیای تو بود
من ولی بی ذوق، یخ، درمانده با پرهیز … درد

رفته ای، ای مهربان سالار من یادت بخیر
مانده ام تنها چو ترسانک سر جالیز … درد

شب تمام خاطراتت را ورق ها میزنم
شعرهایی دیر اما … گریه ای ناچیز … درد

تا خروج جانم از تن ماه شب های منی
می شوم تا آن زمان با یاد تو یک ریز …درد

عباس حسن زاده، 1 آذرماه 1395

نظرها
  1. طارق خراسانی

    آذر 1, 1395

    میزنی با مشت روی سینه ای لبریز … درد
    میشود از گوشه چشمت غمت سرریز … درد

    بی وفایی در تمام عمق چشمم غرق بود
    خیره ماندی خشک مثل برگ در پاییز … درد

    سلام و درود بر جناب مهندس حسن زاده عزیز

    غزل زیبایی ست

    چند بار خواندم  و هر بار لذت بردم

    دلمریزاد

    در پناه خدا شاد  زی

  2. سحر جهانی

    آذر 2, 1395

    درودبرشماجناب  حسن زاده گرامی 

    زیباست. ….

  3. درود

  4. جالب بود

  5. پروشات عظیمی

    آذر 2, 1395

    سلام

    میبینم جناب مهندس دوباره شروع به شعر گفتن کردن

    عالی

    پیش هم ماندن تمام روز و روزیای تو بود

    من ولی بی ذوق،یخ،درمانده با پرهیز … درد

  6. مينا امينی

    آذر 3, 1395

    درودها

    زیبا قلم زدید…

  7. علی احمدی

    بهمن 30, 1397

    درودهای بیکرانه جناب حسن زاده شاعر فرزانه زیباست و لذت برده و آموختم 🌹🌹🌹

  8. عباس حسن زاده

    خرداد 3, 1398

    ممنون 🙏🍃

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا