🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار عباس حسن زاده

 

ای مهربان رنج دیده، سرزمین من

غزل چهارپاره

خوانش: 453

سپاس: 5

تعداد نظر: 6

ماه من … (4)

میزنی با مشت روی سینه ای لبریز … درد

خوانش: 1176

سپاس: 11

تعداد نظر: 8

ماه من … (3)

(لطفا آرام بخوانید و صدای موسیقی را تا حد ممکن کم کنید)

خوانش: 455

سپاس: 2

تعداد نظر: 18

لحظه ها بعدِ تو از دم همه پر غم شده اند

خانه و کوچه و این خاطره ها سم شده اند

خوانش: 907

سپاس: 14

تعداد نظر: 28

تعداد نقد: 2

با دو دستم دلخوشی ها را به چاه انداختم …

زندگی شطرنج بازی کرد و من هم باختم …

خوانش: 1368

سپاس: 11

تعداد نظر: 10

در بی قراری خاک کن گلپونه‌هایت را

سنگینیِ بغضِ صدایِ ناله‌هایت را

خوشه ای-متغیر

خوانش: 814

سپاس: 10

تعداد نظر: 23

تعداد نقد: 2

تا تیشه به دنبال قفا بود، نفهمید

تا بزم پر از صلح و صفا بود، نفهمید

خوانش: 725

سپاس: 6

تعداد نظر: 17

ماهی سرد …


خوانش: 1176

سپاس: 8

تعداد نظر: 14

پادشاه فصل ها

آمده‌ای معجزه کن، سینه پر از دردهاست

چهارپاره

خوانش: 879

سپاس: 12

تعداد نظر: 27

ماه من …

هر لحظه غرقم میکنی انگار اینجایی

خوانش: 394

سپاس: 2

تعداد نظر: 19

تعداد نقد: 1

** تقدیم به روح پرفتوح حضرت زینب(ع) و شهدای مدافع حرم ایشان

نگاه کن تو به چشمان مادری بی تاب
شکوه خم شده‌ی آن پدر که شد بی‌خواب
شکسته و غم عشق است روی پیشانیش
نگاه می‌کند از عمق خاطراتی ناب

چهارپاره

خوانش: 996

سپاس: 12

تعداد نظر: 18

تعداد نقد: 3

تا دغدغه‌هایمان اراضی بودند … مردم ز خدای خویش راضی بودند …

با رفتن مال، دین و ایمان هم رفت … سجاده و جانماز بازی بودند …

رباعی

خوانش: 1237

سپاس: 12

تعداد نظر: 28

تعداد نقد: 2