🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آپدیت شعرپاک، 10 آبان 94

(ثبت: 7502) آبان 10, 1394 

به اطلاع کاربران عزیز میرساند، بخش ارسال نقد و نظر و همچنین ارسال پیام پروفایل به روز رسانی گردید. همچنین چند مورد دیگر مانند شماره ثبت شعر، امکان حذف نظرات، افزودن بخش های دیگر و اصلاح صفحه مدیریت اشعار و دفاتر شعر نیز انجام گرفت. از شکیبایی کاربران عزیز متشکریم.

کاربرانی که این مطلب را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. طراح

    آبان 17, 1394

    کاربران عزیز میتوانند از این به بعد مطالب خود را نیز در بخش های مربوطه ارسال نمایند 

    با تشکر 

  2. نگار حسن زاده

    آبان 18, 1394

    درود بر شما و تیم محترم فنی

    سپاس از زحمات بی دریغتون

  3. طارق خراسانی

    آبان 18, 1394

    سلام و درود به جناب مهندس عباس حسن زاده

    ما باید وبسایت را در ده مهر 1395 افتتاح می کردیم  زیرا برنامه ریزی اینگونه سایت ها بس سخت و پیچیده و وقتگیر است، اما به همت شبانه روزی حضرتعالی و دوست گرانمهرتان جناب مهندس میرزایی معجزه ای صورت پذیرفت و آن اینکه در مدت بسیار کوتاهی در ده مهر 1394 یعنی یک سال زودتر سایت در حدی که شاعران عزیز بتوانند اشعار خود را به اشتراک بگذارند آماده شد.

    یقین دارم تا ده مهر 1395 وبسایت شعر پاک یکی از مجهزترین وبسایت های شعر در جهان خواهد شد و بنده بی صبرانه منتظر آن روز هستم که وبسایت شعر پاک دو زبانه یا چند زبانه شود و اخبار فرهنگی ویدیویی و مجله ی هفتگی الکترونیکی داشته باشیم.

    از لحاظ مالی مانند همیشه گروه طراحان فرهیخته مورد حمایت قرار خواهد گرفت تا به فضل الهی با طیب خاطر از بهترین امکانات روز برای ارتقاء وبسایت سود جسته و رضایت شاعران گرانقدر را به دست آوریم.

    با سپاس از تلاش و همت عالی یک یک تیم طراح وبسایت شعر پاک ، عزیزان را به خدای بزرگ می سپارم.

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا