🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ماه

(ثبت: 2208) مرداد 23, 1395 
ماه

صبح  آمده  چای تازه دم ریخته است

رفته است و در حیات غم ریخته است

شب آمده  بی صدا و  ماهی ها خواب

ماه آمده حوض  را بهم ریخته است

عفت نظری

نظرها
  1. طارق خراسانی

    مرداد 24, 1395

    سلام و عرض تبریک به مناسبت میلاد هشتمین اختر تابناک امامت و ولالیت

    بسیار زیبا و لطیف

    گویا منظور شما  در این مصرع : رفته است و در //حیات// غم ریخته است  … //حیاط// بوده است.

    در پناه خدا شاد زی

    • عفت نظری

      مرداد 24, 1395

      سلام استاد عیدتان مبارک

      اتفاقا منظورم حیات به معنای زندگیست

      • طارق خراسانی

        مرداد 24, 1395

        سلامی دوباره

        حیات غم

        تازه متوجه شدم 

        عالی ست

        عجب صور خیالی!!!

        دستمریزاد

  2. زهره خسروی

    مرداد 24, 1395

    سلام

    بسیار زیباست

  3. بهناز علی زاده

    مرداد 25, 1395

    درود بر شما

  4. طلعت خیاط پیشه

    مرداد 25, 1395

    درود بر شما

    قلمتان سر سبز

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا