🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ما درسِ محبت تو را می خوانیم

(ثبت: 232417) مهر 19, 1399 
ما درسِ محبت تو را می خوانیم

 

«تو رفتی و ما هنوز در زندانیم»
در پیله ی خود دچار یک بحرانیم
تا نفرت و کینه از میان برداریم
ما درس محبت تو را می خوانیم

 

 

 

 

نظرها 10 
  1. رسول رشیدی راد

    مهر 19, 1399

    🌹🌹🌹🌹💐💐💐💐💐

    • طارق خراسانی

      مهر 19, 1399

      سلام

      سپاس از حضورتان

      در پناه خدا 🌹🙏

  2. جواد مهدی پور

    مهر 19, 1399

    سلام و عرض ادب محضرتان استاد گرانقدرم

    فقدان استاد آواز و خسرو دلنواز موسیقی ایران زمین را به شما و اهالی شعر و ادب و موسیقی تسلیت عرض مینمایم

    یاد و خاطرشان گرامی و روحشان قرین رحمت واسعه ی الهی باد

    از شعر پاکتان در رثای استاد شجریان بهره بردم

    عالی ست

    دستمریزاد

    زنده باشید به مهر

    درود هااا

    💐🙏💐

    • طارق خراسانی

      مهر 19, 1399

      سلام حضرت مهدی پور

      روزگار داور عادلی ست
      قدر و منزلت استاد را روزگار میداند و بس

      در پناه خدا 🙏🌹🙏

  3. علی معصومی

    مهر 19, 1399

    درود ها و آفرینها
    ارجمند گرامی
    حضرت استاد
    ◇◇◇◇◇
    🍃🌹🍃🌹🍃🌹🍃🌹🍃

    بسیار زیباست

    • طارق خراسانی

      مهر 19, 1399

      سلام بر حضرت معصومی عزیز

      سپاس از مهر حضورتان

      در پناه خدا
      🌹🙏🌹

  4. سلام و دستمریزاد

    حضرت استاد

    سلامت باشید🌹🌹🌹🌹

    • طارق خراسانی

      مهر 20, 1399

      سلام

      سپاس از مهر حضورتان

      در پناه خدا🙏

  5. آرزو نوری

    مهر 20, 1399

    آزاد باد زندانیان تمام بندها. ما هم در میان آنها.

    • طارق خراسانی

      مهر 20, 1399

      سلام و درود

      آمین

      سپاس از مهر حضورت

      دز پناه خدا 🌿🙏🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا