🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ما سبویِ عشق را هر لحظه ای

(ثبت: 212764) مرداد 20, 1398 
ما سبویِ عشق را هر لحظه ای

گر چه افتادی به روی آب بحر
ماهِ من ، ای آسمانی جلوه رو

با کدامین ؟ موجِ دستانم زنم
شانه ای بر گیسوانت ای نکو

گو مرا ، ای ماه زیبا رو ، دلم
با تو دارم ، گفتنی ها گفتگو

هر زمانی گر چه گاهی ،خود رها
ساحلی چشم انتظارت مو به مو

دوست دارم ، با تو بودن را ،دلا
ماه من ای جلوه تاریکی هم او

او به زیبایی ، که ، زیبا آفرین
جام دل والی بکردش چون سبو

ما سبویِ عشق را هر لحظه ای
نوش ها سازیم ، با هم ، روبرو

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها 10 
  1. عظیمه ایرانپور

    مرداد 20, 1398

    درود بر شما
    روان و زیباست
    قلمتان سبز🌺

    • ولی اله بایبوردی

      مرداد 20, 1398

      سلام

      سرکار خانم ایرانپور

      سپاس از همراهی تان

      🌷🌷🌺🌷🌷

  2. فائزه ناظر

    مرداد 20, 1398

    درودها گرامی استاد 🌺

  3. علی معصومی

    مرداد 20, 1398

    بسیار زیباست
    🌹🌹🌹🌹🌹

    • ولی اله بایبوردی

      مرداد 20, 1398

      سلام

      استاد معصومی عزیز

      سپاس از همراهی تان

      در پناه حق

      🌈🌈🍃🌈🌈

  4. درود ها استاد عزیز

    سبویت نیز گواراست

    • ولی اله بایبوردی

      مرداد 20, 1398

      سلام

      استاد ترکمان ارجمند

      سپاس از حضورتان

      🌷🌷🌺🌷🌷

  5. عباسپور

    مرداد 21, 1398

    سلام جناب بایبوردی
    شعر زیبایی است درود بر شما

    • ولی اله بایبوردی

      مرداد 21, 1398

      سلام

      جناب عباسپور عزیز

      سپاس از همراهی تان

      🌿🌿💐🌿🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا