🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ما

(ثبت: 246319) اسفند 26, 1400 

 

ما فتنه گر و فتنه خروشیم
ما در هوس جنگ بکوشیم

ما عامل آشفتگی هستیم
ما در طلب عشق خموشیم

ما تشنه ی اعمال کثیفیم
ما باده خور و باده فروشیم

ما زنده ولی مرده پرستیم
ما مرده ولی سخت بهوشیم

ما لایق این زندگی هستیم
ما گربه ولی بسان موشیم

ما عزت تاریخ جهانیم
ما ملعبه ی دیو چموشیم

ما ملت تنها و غریبیم
در دیگ جهالت که بجوشیم

#حسین_قالیباف
#تابان

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا