🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ما…

(ثبت: 257687) فروردین 6, 1402 

 

جمعی، فرشته دیده و، جمعی، دیو

ما هیچ نیستیم جز آیینه.

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. کتایون رها

    فروردین 6, 1402

    مَه فشاند نور و سگ عوعو کند
    هر گسی بر طینت خود خو کند

    (( ما هیچ نیستیم جز آیینه ))
    و هر شخص خودش را در ما می بیند !!!
    استاد و شاعر خوش ذوق و
    بنیانگذار قالب شعری سخت !! برای من !!!
    آخر مرا چه به شاعری ؟؟!!!!!
    روزهایت شاد شاد 🌺🌺

  2. سیاوش آزاد

    فروردین 6, 1402

    سلام
    دیو چو بیرون رود فرشته در آید

  3. علی زمان خانمحمدی

    فروردین 6, 1402

    هزاران درودتان باد ارجمند و گرانمایه

  4. شیدا شهبازی

    فروردین 8, 1402

    سلام و احترام
    👌👌👏👏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا