🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مباد 2

(ثبت: 266993) دی 27, 1402 

 

ترسم که شیخ و شاب به سستی سفر کنند

دور از مرام عقل به مستی گذر کنند

بر مرکب نفس چه بی غم نشسته اند

در خود فرو روند به پستی خطر کنند

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    دی 27, 1402

    سلام و درود
    موفق و موید باشید
    در پناه خدا 🌱👌🌹🌹🌹🌹🌹👌🌱

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا