🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مبارک باد عاشق شدنم

(ثبت: 6107) خرداد 15, 1397 

عاشقی بر تو مبارک دل عاشق زادم

مقدمش نیک و پسندیده بُوَد در یادم

با تماشای رُخَش زلزله در خود داری

شوق تو باعث آوار غم و فریادم

از شگون گره ی چشم تو با او دیدم

ناگهان عاشقی از غصه ی دل،بر بادم

نبض احساسم از آهنگ تپش تند تر و

عاشقی غرق تمنای دل و دلشادم

نطق “حافظ” ثمر فخر و انیس جانم:

“بنده ی عشقمو از هر دو جهان آزادم”

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (5):