🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مبتدی هستم ..

(ثبت: 1848) تیر 8, 1395 

بسمه تعالی

من به جرات گفته ام  ، آیینه  یعنی روی تـو

عطـــر گل های گلستان  شمّه ای از بوی تو

 

آب رویت می دهد  بر آسمان ها  آبرو

کهکشان راه شیری طرحی از ابروی تو

 

رنگ گیسوهایت آبـی نیست اما مثل رود

دل به دلبر می رساند  رشته ی گیسوی تو

 

گر چه ماهی نیستم اما نگاه گرم تـــــــو

مثل قلابی  دلم را می کشاند سوی تــــــو

 

من نمی ترسم بیافتم  در کمنــــد آهوان

چون دلم بسته ست از اول  به تار موی تو

 

مبتدی هستم  کلاس عشق آموزی کجاست ؟

دختــری می گفت ، می آید ز سوی کوی تو

 

قـــرص ماهت نیمه شب از آسمان افتاده است

برکه ای هستم که می گردم به جست و جوی تو

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):