🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مترسک خیالی

(ثبت: 887) اسفند 5, 1394 

مترسک خیالم. به تو امیدها دارم

توجالیزمحبت باید تورا بکارم

تا که کلاغ بدی نچینه از دل خوبی
شکوفه ی محبت گل کنه از خوب دلی

تو تنهایی روزهام. میکارم باز امیدهام
تا که بهاری بشه همه ی ارزوهام

تو سردی نگاه ها گرمی به دل میبارم
تا سبز کنه محبت صبر. زیادی دارم

مترسک خیالم شکوفه کرد بهارم

خوب دلی از تو دارم امیدبه فردا دارم
چون به خدا دل دادم دیگر غمی ندارم

مترسک خیالم به توباید ببالم

94/بهمن
فاطمه اکرمی (دلنگار)