🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مثل جامی ریز ریز

(ثبت: 825) بهمن 27, 1394 

مثل جامی ریز ریز

دیشب از ایوان مهتابی صدایت می زدم

بی قراری کرده بر دارالشفایت می زدم

گا ه پیدا می شدی نزدیک و هم نزدیکتر

گاه طرح مبهمی در بی نهایت می زدم

دستهایم حیله گر دنبال دستان تو بود

زیر لب ها بی خودی دم از خدایت می زدم

کاملن در هم شکستم مثل جامی ریز ریز

شایدم با زیرکی نقش شکایت می زدم

نا توان از حل این دشوار تا عین سحر

حیف ، آیا ضجه هایی بی عنایت می زدم

پلک هایم خسته در هم رفت، هی بی اختیار

بامدادان ناله در شیون سرایت می زدم

یک قدم تا مرگ باقی مانده بود از بخت بد

پس بناچاری فقط حرف از رضایت می زدم

وانگهی گفتی مرا ، شیدای من بیدار شو

پیچ و خم ها این چنین بر “اهدنا “یت می زدم

                          27 / 11 / 94

نظرها
  1. سوگند صفا

    بهمن 28, 1394

    سلام و درود استاد عالیقدر

    خیلی زیباست..

    زنده باشین

    یاحق

    • محمد علی شریفی

      بهمن 28, 1394

      درود سرکار خانم صفا

      از مکتب مهرتان می آموزم

      از لطف شما سپاسگزارم

      درپناه خدا

  2. نگار حسن زاده

    بهمن 28, 1394

    یک قدم تا مرگ باقی مانده بود از بخت بد

    پس بناچاری فقط حرف از رضایت می زدم

    سلام و درود بر شما جناب شریفی بزرگوار

    بسیار زیباست

    سلامت و سعادتمند باشید

  3. محمد علی شریفی

    بهمن 28, 1394

    درود سرکار خانم حسن زاده ی گرامی

    لطف دارید بزرگمهر

    به زیبایی می خوانید

    درپناه حق

  4. سمانه تیموریان

    بهمن 28, 1394

    به به

    عرض ارادت

    فوق العاده بود جناب شریفی 

    • محمد علی شریفی

      بهمن 28, 1394

      درود و سپاس 

      ممنون از مهرتان

      بمانید و بتابید

      بامهر

  5. دینا پاکزاد

    بهمن 28, 1394

    سلام

    شعر زیبایی بود.مرحبا

  6. محمد علی شریفی

    بهمن 28, 1394

    درود و سپاس

    از لطف بی دریغ شما

    درپناه حق

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا