🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مثل پروانه

(ثبت: 7130) آبان 27, 1397 

به چناران ومشهد وتوست

زنده ام با نگاه محسوست

زده ای رنگ بور برمویت

که بگوییم دختر روست

گل پیراهن پر از رنگت

کرده مانند بال طاووست

به خدا گفته ام که تا هرشب

ماه باشد چراغ فانوست

مثل پروانه عاشقت شده ام

کرده ام با ستاره مانوست

شب همیشه ستاره می چینی

روز خورشید هست محبوست

دوست دارم تمام شب بزنم

بوسه ها بر دوچشم جاسوست