🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مثنوى درد ٥

(ثبت: 233457) آذر 9, 1399 

 

دين فروشان تا به كى انديشه كج
ديدتان كج ، راهتان گرديده كج
تا كجا نيرنگ و ظاهر ساختن
تا كجا تزوير و آئين باختن
ازچه رو مدهوش دنيا گشته ايد
از چه رو مفهوم دين را كشته ايد
تا به كى حق را به آتش سوختن
تا به كى لبهاى حقگو دوختن
تا به كى مال يتيمان سوختن
تا به كى مظلوم و محروم كوفتن
حزبهاتان حزب الله ، نيست نيست
مجلس آرائى بدور از فسق نيست
هرچه از بيت خدا برداشتيد
دشنه اى شد بر گلو بگذاشتيد
تا گلو انبارها پر كرده ايد
سفره ها را پر از اين خم كرده ايد
باندبازى هايتان پايان نداشت
عاقبت مرگ آمد و راهى نداشت
البسه ها شد همه تلبيس حق
در دل هر حجره اى خشكيد حق
آه مظلومان بگيرد جانتان
آن جهنم مى شود مأوايتان

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. سلام و درود💐💐💐💐💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا