🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مجالم نیست

(ثبت: 249765) مرداد 15, 1401 

 

در نفس گرفتارم ، زنجیر بپایم نیست

در محبس تاریکم ، دیوار کنارم نیست

این جلوه گران هر دم در رقص به خود بالند

چشم از رخشان بستم ، تا صبح مجالم نیست

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    مرداد 15, 1401

    سلام

    ایام سوگواری سالار شهیدلن و یارانش را از صمیم دل تسلیت عرض می کنم

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا