🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مجال انسانیت…

(ثبت: 3392) بهمن 28, 1395 

« به نام خدا »

عقربهٔ ساعتِ شَمّاطِه دار ؛

گیج شد از گشتن و بیهودگی

فلسفهٔ زندگی و مرگ چیست؟

«کِشمَکِشِ سختی و آسودگی!»

دیدنِ طالع به خرافاتِ پوچ ؛

رسمِ بدی بود که مرسوم شد

عیب از آن قهوه و فنجان نبود؛

فالِ من از آهِ کسی شوم شد

آمدن و رفتن ما از جهان؛

مثلِ گذر کردنِ باد است و رود!

مرگ اگر؛  باعثِ آسودگی ست؛

میدَهمَش جان به هزاران درود

پیش تر از آن که به چنگالِ مرگ…

کالبدی خالی و بی جان شویم…

تا که مجالیست در این زندگی…

کاش به واقع همه انسان شویم.

« مهران اسدپور »

 

 

 

نظرها 12 
  1. درودها گرامی

    • مهران اسدپور

      بهمن 29, 1395

      درود به سرور عزیزم جناب امین اجلاسی…

      سپاس از حضور صمیمی شما…

  2. عرض ادب و احترام دوست بزرگوارم

    چهار پاره زیبایی بود

    احسنت بر شما

  3. سحر جهانی

    بهمن 29, 1395

    درودبرشما

  4. طارق خراسانی

    بهمن 29, 1395

    آه ؛ پس از مدتِ کوتاهِ عمر ؛

    ما همه با خاک به یکسان شویم

    تا که مجالیست در این زندگی ؛

    کاش به واقع همه انسان شویم.

    سلام و درود بر فرزند شاعرم

    عااااالی ست

    در پناه خدا

  5. علیرضا آیت اللهی

    بهمن 29, 1395

    سلام اه شاعر گرامی 

    جناب اسد پور

    بسیار زیبا

    درست است که در شکل یا باصطلاح درقالب رباعی نیستند امٌا در محتوا و غالبا" در فلسفه ی خود مرا به یاد عمر خیٌام انداختند

    توفیقتان افزون

    • مهران اسدپور

      بهمن 29, 1395

      درودهااا بر عالیجناب آیت اللهی ؛

      سپاس از الطاف بیکران شما…

  6. فاطمه قربانپور

    اسفند 2, 1395

    درودبرشما

    بسیارزیبا

    • مهران اسدپور

      اسفند 2, 1395

      درودها…

      سپاس از همراهی و توجه شما…

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا