🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مجموعه سپکو (سپید کوتاه) ۰۷

(ثبت: 210584) خرداد 24, 1398 

☑️ #عذاب:
عذاب است نبودن ات
تاب نمی آورد
خانه بی تو
اینهمه عذاب را

☑️ #شب:
نخوابیدم همه شب‌ را
تا که از راه برسد
صبح عاشقانه ی من
به آمدنت
بودن ات را تا سحر اشک ریختم
که باورت شود
ستاره باران شب سرد چشمانم

☑️ #قرمز:
سرِ چراغ قرمز
چشمِ آبی دخترک گلفروش
از جیب خالی من
قرمز می شود

☑️ #شاعر:
شاعر نیستم
از پا افتاده ام
در مجموعه ای از کلمات
بازمانده از دوران آشفتگی
یک ذهن شاعر آواره

☑️ #تنهایی:
تنهایی ام را دوست دارم
اما تو را
به تنهایی بیشتر

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)
#شعر_سپکو
@ZanaKORDistani63
سپکوسرای میخانه
کانال شعرهای سپکو(سپید کوتاه) سعید فلاحی(زانا کوردستانی)
https://t.me/sepkomikhaneh
http://mikhanehkolop3.blogfa.com

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. ولی اله بایبوردی

    خرداد 24, 1398

    سلام و درود آقای فلاحی عزیز

    تنهایی ام را دوست دارم
    اما تو را
    به تنهایی بیشتر

    خلوت گزیده را به تماشا چه حاجت است

    در پناه خدا

    🌷❤️🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا