🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سه‌ربه‌ستی

(ثبت: 270220) خرداد 18, 1403 

 

نەخشە‌ی قاڵیکەی خوویشکەم
نەخشونیگاریک بۆ لە کوردستان،
و من پار و دەسکی ره‌وسه‌!
یوە لە ژێر دەگەڵ پێنووس
و یوە لە سەرو دەگەڵ تفەنگ
سەربەستی ئەبافیگ!.

◇ برگردان فارسی:

طرح قالی خواهرم
نقشی بود از کردستان،
و من نخی بودم سرخ رنگ!
که یکی زیر با قلم
و یکی رو با تفنگ
آزادی را می‌بافت!.

#زانا_کوردستانی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. حمید گیوه چیان

    خرداد 18, 1403

    درود بر شما
    کوتاه بسیار زیباییست
    قلمتان سبز
    شاد و سلامت باشید👍👍👍🌺🌺🌺

  2. صفا یغمایی

    خرداد 18, 1403

    درودوآفرین برشما
    🌺🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا