🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مجنون

(ثبت: 242198) مهر 20, 1400 

 

در من زنی‌ست،
–پُر از جنون!
چنان عاشق
که هرگز
خیال عاقل شدن ندارد!

#لیلا_طیبی (رها)

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. احسان مهرپور

    مهر 20, 1400

    دنیای زیبایی دارید‌
    آفرین

  2. طارق خراسانی

    مهر 20, 1400

    سلام و درود

    عالی ست

    در پناه خدای عشق🌿👏👏👏👏👌🌿

  3. محمدرضا شكري

    مهر 22, 1400

    بسيار دلنشين بود لذت بردم

  4. مهر 26, 1400

    درود
    بله عاشقی از عاقلی بینهایت بهتر است…
    پایدارباشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا