🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 محتضر

(ثبت: 233689) آبان 30, 1399 
محتضر

 

حال و احوال دلم
ابری و بارانی ست …
و درون سرم انگار
کسی محتضر است
که دَم اش منتظر
بازدم روحانیست …!
.
.
🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. مازیار نژادیان

    آبان 30, 1399

    درودها خانم جلیل پور

    اندکی بارانی بودن با محتضر بودن کمی تناقض دارد

    صرف نظر از این ایراد محتوائی فرم شعر خوب بود

    و امید وارم با ویرایشی اندک به نهایت بلوغ برسد

    نویسان و مانا باشید

    💐💐💐💐💐

    • کتایون جلیل پور

      آبان 30, 1399

      با سلام خدمت شما جناب نژادیان ارجمند
      نقد شما کاملا بجا و درست می باشد . سپاس از توجه و نکته سنجی شما 🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
      حتما سعی در رفع ایراد وارده می کنم .
      پاینده باشید
      🍃🍃🍃🍃🍃🍃

  2. طارق خراسانی

    آذر 1, 1399

    سلام

    درودتان

    در پناه خدا 🍃👏👏👏👏🌿

    • سپاس از توجه و همراهی شما جناب خراسانی ارجمند 🙏🙏🙏🙏
      پاینده باشید و سلامت 🍃🍃🍃🍃

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا