🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مدار

(ثبت: 227458) خرداد 15, 1399 
مدار

 

وای!
من در فصل می لولم!
در جدایی
از این همه پیوند
دل می برم
به تیغ جبر
رگهای جنون می زنم
این دوریم
اما هرگز
شریان مهربانی را
نمی برد
اصلا
در رسالت رسیدن
هزار واهمه و ترس
و
شبیخون مرض
مرا
از رسیدنت
به میدان جذب بیرون نخواهد کرد
من
در موج موج آوازت
نواخته می شوم
چه چیزی
گرفتار سرگردانی بیقرار دوارم می کند؟
سرم گیج می رود
در مدار قهقهه ات که
مالاخودم می کرد
در لایعقل
دیدم
که من از آن توام فقط
فقط!

 

 

 

 

نظرها
  1. مينا امينی

    خرداد 15, 1399

    درود مهربان استاد
    ممنونم از اشتراک گذاری
    مانا باشید به مهر🙏💐

  2. فریبا نوری

    خرداد 15, 1399

    چه چیزی
    گرفتار سرگردانی بیقرار دوارم می کند؟
    سرم گیج می رود
    در مدار قهقهه ات که
    مالاخودم می کرد
    در لایعقل
    دیدم
    که من از آن توام فقط
    فقط!

    درودها استاد گرانقدر م

    🌹👏🌹

  3. رسول رشیدی راد

    خرداد 17, 1399

    🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا