🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مدح امام حسین علیه السلام

(ثبت: 210757) خرداد 24, 1398 

مدح امام حسین ع
شعر مجلس ختم و ترحیم
جهت خاکسپاری و تشییع
شاعر رسول چهارمحالی(ساقی)
——————————
کاش اندر دم مردن، تو کنارم باشی
همدم و مونس و غمخوار ،تو یارم باشی
من به جز حب علی بی کس و کارم آ قا
کاش در لحظه ی مرگ،تو کس و کارم باشی
من که عمری به درون غم تو زار زدم
کاش در وقت وفاتم،دیده زارم باشی
اعتباری به جهان بر من غمدیده نبود
کاش ای دُرّ و گوهر،تو اعتبارم باشی
در دم مردن و دیدار جمالت گل عشق
با همه حالِ گناه،تو بی قرارم باشی
آرزویم همه عمر است وصالت آ قا
می شود لطف کنی،چشم انتظارم باشی
تو امیری و منم عبد خدای تو حسین
کاش با دیدن اعمال،نبینم شرمسارم باشی
————————–
شاعر و مداح اهل بیت کربلایی رسول چهارمحالی(ساقی)
جهت دریافت سبک اشعار به کانال های تلگرام زیر مراجعه نمایید
@sagi60
@rasoll09127933263

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا