🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مدح امام حسین علیه السلام ،شاعر رسول چهارمحالی(ساقی)

(ثبت: 210803) خرداد 27, 1398 

مدح امام حسین علیه السلام
شاعر رسول چهارمحالی(ساقی)
دو چشم غمگین و نمناک روضه می خواند
لب پر خون من مجنون درون روضه می ماند
عجب حس عجیبی دارد این روضه توی مقتل
ولی این نوکر از روضه تو را تفسیر می داند
—————
شاعر رسول چهارمحالی(ساقی)
دانی که چرا اشک به ما گشته عطا
تا اینکه ببارد به حسین خون خدا
این گوهر نایاب که گشته جاری
مصباح هدایت است در روز جزا
————-
شاعر رسول چهارمحالی(ساقی)
خواب دیدم شب جمعه به امید کرمت
آمدم سینه زنان ،گریه کنان در حرمت
بر لبم نام تو و گوهر چشم جاری بود
مادرت گفت بُنَّی درون حرم محترمت

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. عظیمه ایرانپور

    خرداد 27, 1398

    درود بر شما
    زیباست
    اجرتان با مولا🌸

    در مصرع آخر اگر بجای “درون” بنویسید “در” وزنش درست میشه

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا