🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مدح میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها

(ثبت: 211359) تیر 14, 1398 

شاعر:رسول چهارمحالی
شعر زیارت حضرت معصومه
در حرمت غرق دعا می شویم
عاشق و مجذوب خدا می شویم
اذن زیارت ز شما با رضاست
ذکر دعا در حرمت یا رضاست
فاطمه معصومه گل حیدری
دخت عزیزموسی جعفری
خواهر مظلوم رضا شاه طوس
عمه ی مهدی تو مه و دلبری
قبر تو در قم در حاجات ماست
ضریح تو کلید حاجات ماست
زیارتت زیارت فاطمه است
راه بهشت از حرمت فاطمه است
دختر و خواهر به امامان تویی
زینب دیگر به رضا جان تویی
مرغ دلم در حرمت پر زنان
حضرت معصومه علیها سلام
دست گدایی به درت رحمت است
نوکریت به ساقی هم عزت است

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا