🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مرا بخشش

(ثبت: 5889) اردیبهشت 3, 1397 
مرا بخشش

مرا بخشش میدانی دلم از رفتند بشکست

امیدم بود باز آیی ولی انگار نه انگارت

دل من بی کسی دانی

نباید اسم یار خوانی

(گلگز)

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):