🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مرا می نگرد

(ثبت: 250055) مرداد 22, 1401 

 

هر بار که آسمان مرا می نگرد
چشمش نگران که راه من چون گذرد
قلبش غم سالیان عمرم دارد
پیداست که روز من چسان می گذرد

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا