🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مرثیه امام حسین علیه السلام

(ثبت: 215228) مهر 7, 1398 

مرثیه امام حسین ع
شاعر رسول چهارمحالی(ساقی)
سبک :یا ابا صالح مددی مولا
———————————–
بی سر و عریان ،سید العطشان(2)
——————————–
ای شه سر جدا ،تشنه نینوا
حق زینب بده ،برات کربلا
……مولا…..
این دل تنگم ،عقده ها دارد
آرزوی وصل تو را دارد
————————–
مهر تو بر دلم ،هدیه از مادرم
عشق تو یا حسین ،لقمۂ پدرم
……..آ قا……..
از شیر مادر ،در رگم جوشید
روضه های تو ،در دلم گنجید
،————————
شکر خالق کنم ،مرید حیدرم
با عشق اهل بیت ،نوکر مادرم
…….زهرا …………
سینه زن گشتم ،بر حسین تو
نوکری کردم ،نور عین تو
————————-
رهرو راه تو ،کاش و گردم شه ها
نهی از منکر ت را ،شنیدم ز راه
……حسین ……….
امر به معروف ،نهی از منکر
دغدغه بود بر ،ساقی کوثر
——————————
تا شنیدم صدا ،ی غریبی تو
گودی قتلگاه ،آ ن عزیزی تو
………….مولا…….ّّّّّّّّّّّ..ّ.
تا دم آ خر ،فکر ارشادی
حتی بر قاتل ،خیر و می خواهی
———————-
خنجر بر حنجرت ،سیدی یا حسین
روی نیزه سرت ،سید العالمین
……….آ قا……….
در نمازت تو،ظهر عاشورا
حکم حق اجرا ،کردی ای آ قا
————————–
بی سر و عریان ، سید العطشان (2)
—————————
شاعر و مداح اهل بیت کربلایی رسول چهارمحالی(ساقی عطشان)

 

 

 

 

نظرها
  1. درود بر شما
    اجرتون با مولا🍃

  2. سلام و درودها

    اجرتان با سیدالشهدا …

    🌺🌺🌹🌺🌺

  3. طارق خراسانی

    مهر 7, 1398

    سلام و درود

    عالی ست

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا