🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مردانِ زنباره

(ثبت: 258553) فروردین 28, 1402 

 

گیر افتاده ایم
میان خیل مردان شهوت زده ای
که قلاده دارشان کمان ابروانیست
که هر صبح با چشمانی تشنهٔ نگاه
گونه را
نشیمنگاهِ هر بوسه وُ عشق را
آبشخور هر هرزه می کنند
در نگاهِ ایشان
گوئی دنیا همهٔ علم وُ حلمش را
نشانده در سیمایِ طنازِ ماهرویان
که چنین چشم بسته
بی هنریشان را مدح وُ کَت بسته
فدائیانند به قدومشان

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    فروردین 28, 1402

    سلام استاد گرانمهر

    نمی دانم چرا اینگونه اند و این چنین هستیم
    کمتر کسی ست که بتواند از بند نفس زیاده خواه و گاه ژاژ خواهش برهد.

    عالی ست
    لذت بردم

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌👌🌹🌱

    • علی زمان خانمحمدی

      فروردین 28, 1402

      بسیار سپاس از مهرتان استاد ارجمندم زنده و پاینده باشید

  2. طلعت خیاط پیشه

    فروردین 28, 1402

    موفق باشید
    💐💐🌿💐🌿😔

    • علی زمان خانمحمدی

      فروردین 28, 1402

      بسیار سپاس از لطفتان ارجمند و گرانمایه همچنین سرکار هم موفق و پیروز باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا