🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مردانگی

(ثبت: 5477) بهمن 21, 1396 

واژه ی مرد به زعم ما یل است و نامی

ای دریغا که نمانده ست از آن جز نامی

روزگاری وصف هیبت بود و مردی آیین

رفت آن ایام و میراثش ندارد حامی

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    بهمن 24, 1396

    سلام بانو خرم بخش گرامی

    زیبا سرودید

    زنده باشید

    • معصومه خرم بخش

      اسفند 1, 1396

      درود فراوان نثارتان

      ممنون و سپاسگزارم

      مهر حضورتان ماندگار گرامی