🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مرگ افکار

(ثبت: 1337) اردیبهشت 8, 1395 

به مرگ افكــار توي سرم فكر مي كنم
به گونه هاي خيس و ترم فكر مي كنم
تمـــام شبــــم را به زور مـــي خوابــــم
به خــــواب قبـل سحـــرم فكر مي كنم
به اينكــــــه صبح مــــي دوم تا ته شب
به ناني كــــه بايد ببـــــرم فكر مي كنم
و آخـــر شـــب با تمــــام خستگـــي ام
به دنيـــــاي در بـــــــه درم فكر مي كنم
و شـــــــرمســــار مي شــــوم از اينكـه
به آرزوي پــــــســـــــــــرم فكر مي كنم
بـــراي او دوچـــرخــــــه اي كــــهنــــــه
نمي توانم (كــه) بخـــــرم فكر مي كنم
چند شبـــــي روي اين كـــه يــك لحظه
از ايـن قفــــس بــــپـــــرم فكر مي كنم
به مرگ افكـــار توي سرم فكر مي كنم
به اينكــــــه از غصه پــــرم فكر مي كنم

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. سحر جهانی

    اردیبهشت 9, 1395

            

    سلام و درود جناب آقای صادقی 

    زیباست  والفاظ دقیق و لطیف

    پایدارباشید 

    یاحق 

  2. نگار حسن زاده

    اردیبهشت 10, 1395

    درود بر شما

    بسیار زیباست

    موفق باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا