🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مرگ دلخواه…

(ثبت: 244767) بهمن 4, 1400 
مرگ دلخواه…

 

گاهی‌ گذشت و بَخشش زَخمی عَمیق و کاریست

فِـعـلی شَـبـیهِ مَـرگِ دِلـخـواه و اِنـتِـحـاریست

دائـم بــه نَـفـعِ ظـالِـم از حَـقِّ خود گـذشـتـن

تـرویـج‌‌ و اِنـتـشـارِ فَـرهنگِ عَجـز و خواریست.

مهران اسدپور