🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مرگ زنده رود…

(ثبت: 235780) بهمن 7, 1399 
مرگ زنده رود…

 

اِصفَهان اِی شَهرِ مَدفون زیرِ دود

ای رُخَت، اَز فَقـرِ اُکسیـژِن کبود

تا اَبد اِحیا نَخواهی شُد، مَگَر…

«زِندِه گَردَد بارِ دیگر زِندِه رود.»

مهران اسدپور

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):