🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مست و بن بست

(ثبت: 1688) خرداد 20, 1395 

وقتی که پیچ کوچه به بن بست میرسد

جام شراب کهنه ، به یک مست میرسد

بدمست میشود ، به دو پیک از شراب ناب

وقتی شراب کهنه به یک مست میرسد

جام شراب را به کف از دست میدهد

وقتی که مرد مست به بن بست میرسد

من مست میشوم به دو چشم سیاه تو

یک بوسه ام بده  ، که شوم رهنمای تو

تو بوسه میدهی و من از دست میروم

قربان چشم عاشق و موی سیاه تو

دنیای من ، به نام تو آغاز میشود

بانوی شعر و عشق ، فدای صدای تو

احسان ظاهری(اهورا)

30 اردیبهشت 1395

avaye-ahoora@