🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مسلخ اعتماد …

(ثبت: 3994) اردیبهشت 17, 1396 

               « به نام خدا »

دلگیرم از تبانیِ این ؛ حِزبِ بادها ؛

از بویِ گندِ سَفسَطه در ؛ انتقادها…

با تیغِ اعتماد، بُریدم ؛ گلویِ خویش ؛

« قربانی ام به مَسلخِ این ؛ اعتمادها »!

           « مهران اسدپور »

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اردیبهشت 18, 1396

    سلام و درود بر شاعر و ادیب گرامی

    قالب  دوبیتی نیست

    ورن دوبیتی مفاعیلن مفاعیلن فعولن  می باشد

     دو  زلفــونت  بود  تـار  ربـابم              

    چه می خواهی از این حال خرابم

     ته  که  با  مو  سر یاری  نداری              

    چرا هر نیمــه شو آیی  به خوابم

    می توان از قالب چهارپاره برای شعرتان استفاده کنید.

    اما  عجب شعر زیبایی

    دیگه کار از این حرف ها گذشته…

    ان شاءالله آینده ای خوب برای فرزندانمان خواهیم داشت .

     

     

    در پناه خدا شاد زی

  2. جواد مهدی پور

    اردیبهشت 19, 1396

    درود بر شما جناب اسدپور گرامی

    زیبا دل انگیز سرودید

    لذت بردم

    مرحباااااااااااااا

    • مهران اسدپور

      اردیبهشت 19, 1396

      درودها جناب دکتر مهدی پور ارجمند ؛

      همیشه قدردان حسن توجه و حضور ارزشمند و صمیمی شما عزیز بزرگوار هستم …

      در پناه حضرت دوست شاد و تندرست باشید.

  3. اردیبهشت 20, 1396

    درود بر شما زیبا و قابل تامل بود شعر تیزبینانتون

    • مهران اسدپور

      اردیبهشت 20, 1396

      درودها سرکار خانم محمد زاده بزرگوار؛

      سپاس از همراهی و توجه شما…

      تندرست باشید.

  4. فاطمه اکرمی

    اردیبهشت 20, 1396

    الهی هیچوقت قربانی اعتماد نشید مهربان

    سلام و درود زیبانگار

    اگر از درد اعتماد بنویسید 

    صدای درد های اعتماد قلب ادمی را به درد می اورد

    زیبا بود و درد  دار

    دلتون غرق نگاه یزدان 

    الهی نظر کن که خیلی اوضاع کشور به هم ریخته دیگه هیچ اعتمادی بین مردم نیست

    ماندگار باشید مهربان برادرم

    • مهران اسدپور

      اردیبهشت 20, 1396

      درودها بانو اکرمی ارجمند ؛

      از حضور ارزشمند و توجه حضرتعالی بی نهایت سپاسگزارم …

      توفیقتان افزون باد .

  5. مهدی صادقی مود

    اردیبهشت 21, 1396

    سلام

    زیبا سروده اید

    درودتان

    • مهران اسدپور

      اردیبهشت 22, 1396

      درود و سپاس جناب صادقی ؛

      شاد و تندرست باشید.

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا