🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مشت نمک سود

(ثبت: 267926) اسفند 3, 1402 

 

هོ۪۪۪۪ ᪣  #نو_رباعی᪣ ོོ۪۪ه

 

جز مشت نمک سود
جه سود از فریاد؟
ای زخم!
ببند آن دهن بازت را

 

#رحیمی_رامهرمزی
#نورباعی

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. مهدی محمدی

    اسفند 4, 1402

    سلام و عرض ادب زیباست قلمتان تابان 🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا