🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مشغله

(ثبت: 249181) تیر 19, 1401 

 

“دوست داشتنت”
مشغله‌ی من‌ست!

خدا نکند ختم شود.

#لیلا_طیبی (رها)

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. نسرین حسینی

    تیر 20, 1401

    درود برشما 🌺🌺❤❤

    • تیر 24, 1401

      🌹🌹🌹

    • بی نام

      تیر 24, 1401

      درودو سپاس 🌹🌹🌹❤️🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا